Dags att packa

Sitter nu ensam i Sovrummet som Fia och jag har sovit i under 2½ vecka helt otroligt att vi faktiskt har klarat av det. Det har varit toppen hela tid tycker jag i alla fall, tror inte att alla gör det men. 
Aaaa så var det dags att packa, det är blandande känslor. Äcklig mat, kall 
lägenhet och missförstånd har blivit en del av min vardag nu och jag kommer faktiskt sakna det trots att det låter helt sjuk. Det kommer ta tid att packa allt har blivit lite snuvig tur att det kom när jag ska åka hem och inte under tiden jag var här. Roligast kommer bli att titta en sista gång på kläderna jag har köpt, så otroligt nöjda med dem :) Så om du vill ha unika kläder å till Litauen, det är dessutom billigt.



Avslutningsfesten igår var minnes värd, det blev vad jag gjorde det till ett bra ordspråk som jag alltid brukar tänka på när saker är tråkigt. Träffade även några svenska killar.

Det var allt för mig just nu, tänkte ta en yogurt och fortsätta packa så jag blir klar någon gång haha. 
Ni får hade bra puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar