Barnkalas

 

Idag blir det BARKALAS så roligt och gott, igår gick vi och köpte 4 tårtor haha en till oss praktikanter och resten fick Vaggan. Hoppas att de blir glada i alla fall pigga av allt socker som lär finnas i dem (a). 
Utgång i dag är det tänkt, skulle ha varit roligare om alla kunde följa med men vissa lider av förkylning, stackare. Ska i alla fall bli super roligt, att ta adjö av ett kapitel och börja på ett nytt behöver komma hem och sova i min säng träna på mina tider OCH PLUGGA IFRED HAHA. Men jag har lärt mig en hel del under denna resa. 
Först är det bra att dubbelkolla allt
Andra gräv inte ner sig i små saker
Tredje håll ut det blir bättre (i vissa fall haha)
Fjärde att vara självständig är min stil

1 kommentar:

  1. Erika du måste hjälpa mig! jag har ångest över vilka skor jag ska ha ikväll! Går det att ha kängor till kortklänning? <3

    SvaraRadera