The Helg

Tänkte i stora drag berätta om min helg, slutade jobbet vid 4 och tog super cykeln hem haha det gick undan. När jag kommer hem är det mat och duscha som jag måste göra samt att hitta bra kläder som passar för en rockkonsert. Alltid lika svårt. Sedan far vi till Västerås och ska se De leva och The Ark, The Ark ska nämligen sluta att existera som band och jag hade turen att se den för 50 spänn. Det var en oförglömlig natt med mycket hoppa och skrik haha, är det konsert så är det. 
På lördagen vaknade jag vi 9 och tråkig som jag är går jag ingen morgonrunda med Nisse det får mamma göra :). Som de flesta vet är jag tokig i hästar och i helgen var det distans tävling (hästen rider många mil på kortast och bästa sätt). På kvällen fick jag hem Johanna så vi satt och skratta och pratade lite alltid kul att vänner kommer till mig :) Helgen avslutade men hundkurs för lilla nisse, dock var det bara information om hur kursen kommer se ut men jag längtar till nästa gång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar