En förskylning så var det klart

Kom hem i morse vilket var det bäst under hela kvällen. Måste klaga lite bara innan jag berättar allt roligt. HUR KAN MAN ÅKA IVÄG PÅ FEST UTAN ATT HA PENGAR ELLER EN PLAN B, kan någon säga mig varför. 
I alla fall så åkte jag och bästa Johanna upp, vi skrattade tills vi grät vilket är en självklarhet när jag är med henne. Alex hade fatta fel och tog en två timmar tidigare tåg men så är det ibland, 7.22 kan ju se ut som 17 men men vi hittade varandra och började gå dit vi skulle. Vill inte skryta men skryt skryt skryt, men om jag hade fått hålla i kartan skulle vi aldrig behövt ta en taxi där han körde runt oss i hela Stockholm. På tala om det måste jag kolla hur mycket han tåg från mig (arg)
Vi festade i alla fall på en cooool båt haha och jag trodde alltid att den åkte någon stans när jag dansade men såklart gjorde den inte det.
Förutom att alla tjejer skrek efter uppmärksamhet och då snackar vi desperata tjejer som är villiga att klä ut sig till kaniner för att få det haha, så var det killar som förvandlades till djur och börja dansa utan tröjor!!!!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar