TE i mängder

Igen dans idag för mig på grund av att min förskylning inte vill ge med sig bara för att jag "slappar" lite får jag förstår sötsug suck. Men har jag bestämt mig så har jag gjort det och ett tips jag vill dela med till er är att dricka lite TE, för mig funkar dig och ni kan alltid prova om ni känner för att vara lite nyttiga. Prova gärna grönt vanilj te för den extra söta känslan.


Vill ni veta något extra cooolt. Jag har just börjat att följa en engelsk blogg tror jag att det är eller om de kommer ifrån USA, men i alla fall så har de kommentera min blogg!!!! min blogg så sjukt häftigt tänk att de sitter i sitt land och ägnar sin tid till min blogg <33 så sjukt glad det gjorde verkligen min dag och jag känner mig plötsligt så mycket friskare. 
Så om ni vet hur jag ska installera så att min blogg kan ändra språk, tipsa gärna mig. 


Sweet Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar