Det hon vill ha

Hej läsare, tänkte berätta vad jag har hunnit gjort hittills. Vaknade halv 7 då såg jag inte ljust på dagen, hade ont i halsen och täppt i näsan :(. Men jag kastade mig upp och kände hur pigg jag faktiskt blev. Efter att ha ätit frukost åkte jag och mamma till stallet, saknade Winston till tusen. Där träffade jag Sandra så vi pratade lite, och vi kanske skulle rida på onsdag får se hur det blir. 
Sen skjutsade pappa in mig till skolan så skolsjuksköterskan kunde ta lite prover  för att försäkra sig att jag inte bärde MRSA (multiresistenta bakterier, en bakterier som förekommer främst i sjukhus där hygienen är dålig). Sen blev det lunch och ett möte med min lärare jag har i distanskursen (socialpsykiatri). 
Köpa hårfärg tänkte färga det idag och skicka iväg några msn till Oskar om min pappas jacka.  Nu ska jag packa upp gjorde inte det igår.

Kram Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar