this was not the plan

När jag sökte till att få praktisera utomlands, var allt lugnt allt skulle fixa sig bara jag fick prata med lärarna innan. Så blev det dock inte, utan idag har jag fått panik på grund av alla biljetter vi ska ha med oss och att vi själva ska ta oss hem igen, jag som fan fick panik när jag var på Skavsta flygplats för att växla pengar. 
Inte för att göra er oroliga på att vi blir kvar och våra lärare får komma och hjälpa oss nej, ville bara konstatera att detta blir ett äventyr jag sent kommer att glömma. 
Kort och gott kan jag säga att jag har resfeber har inte börjat att sova dåligt i alla fall ett bra täcken då jag är vaksam på alla som vill sno något med mig

1 kommentar:

  1. haha ja jag vet :D Skitnice, 3kr liksom det är ju ingenting xD haha <3

    SvaraRadera