Pain

Jag och Carro kom precis i tid för tatueringen, något som är väldigt typiskt för oss. Wille som skulle tatuera oss var inte så snygg tack för det, för jag skulle bara känna mig obekväm då. Han var i alla fall jättegullig och snäll, lyssnade verkligen på vad vi ville och så :). Så jag rekommenderar verkligen Lucky 7.
Så först ville han att jag skulle ställa mig på en pall, så Wille kunde stätta dit märkena han skulle rita efter. SÅ då kände jag hur nervös jag var haha. I alla fall fick jag ligga typ på en säng och så sa han till innan han började. Visst gjorde det ont men jag trodde att de skulle göra fruktansvärt ont. Jag bytte ställningar ibland så min kropp inte somnade, låg i bland kunde nästan somna haha, SÅ EN TILL VILL JAG HA LUGNT!!. 
Sen var det Syster Carros tur och tyckte faktiskt synd om henne, medan min tog högst 40 min tog hennes nästan 2 och 30 min.
Bilder kommer sen 

1 kommentar: