Söndag 16

Det sista jag hörde innan jag somnade var att någon skrek, jävla pucko stanna för i helvete. Annars var det inte mycket liv i Valla, helt dött faktiskt. Att ha hästar är helt underbart förutom att jag måste gå upp tidigt och släppa ut dem, ingen sovmorgon för mig inte. Skönt också att komma ut i friska luften.
Pappa tyckte att vi skulle åka någonstans så får se vad det blir för kul, just nu står han i alla fall på taket och skottar bort snön. Hoppas att han inte ramlar ner, det å andra sidan skulle vara lite komiskt eftersom han är ganska klantig :)
Det löste sig med Nisses pip våran granne skulle hämta den.

1 kommentar:

  1. Vad bra att det löste sig med pipen :D
    Idag ska jag köpa lite gottis och mysa framför en film tror jag, är inge roligt väder ute :/

    Puss

    SvaraRadera