Skola

Gud vad mycket det är i skolan just nu, bara skylla sig själv om man bara fick arslet ur vagnen hade det varit gjort för längesen. Svenska var först då läste vi en bok av Hjalmar Söderberg, lite konstig dock skrev han väldigt fint som våran lärare Kicki sa. Därefter hade jag engelska och pratade hela lektionen var så kul, får öva lite på de engelska uttalet. Lunchen var inge intressant så vi hoppar den. Projektet gick bra övade för redovisningen jag, Johanna och Emma har arbetat med tillsammans, jättenervös hoppas att det går bra!

Sen gick jag och Johanna till Jocke för att hämta en bok jag hade glömt. Det var kul när vi sitter där ringer polisen till mig och skrämmer skiten ur mig haha, och Mak ringde till Jocke och ville vara med honom. Min buss gick vid 4 så jag och Johanna lämnade Jocke. Orkade inte plugga så nu sticker jag till gympabarnen och träffar dem en stund, får plugga järnet när jag kommer hem och göra en planering om vad jag har att göra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar