29


Kommer hem efter att har varit på stan med Johanna och han även träffa Jocke en snabbis. När jag kommer hem vill jag inget hellre än att sova, var så trött. Så jag somnade lite i soffan :) Mina planer var att ta det lugnt högst gå till postlådan och äta god mat med familjen.
Så blev det inte lilla Jennifer ringde och ville festa.
Eftersom jag inte hade något planerat tog jag första bussen till K-holm och gick till Jennifer, vi hade ingen fest att gå på som i detta fall var målet så vi fick gå runt på stan, hittade en person som började snacka med oss. Väldigt duktigt på att upprepa saker och vi blev tillslut små ekorrar. Vi fick i alla fall komma till Kimo, därute stod en byrå mycket märkligt. Väl där var hittade jag sötaste hunden och ville ta med den hem till Nisse, de skulle bli bästisar.
Därefter drog jag till Riva och skulle träffa Fia, när jag går i tunneln ser jag nåt rosa och misstänker att det är Anni, och vem kunde veta att jag hade rätt med Ga också. Vid Riva såg jag WB och Sandra. Hittade hem i alla fall och hittade mina kläder i all röra på rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar