27

Åkte och handlade med familjen ville ha hem några saker, då när vi står vid juice kläcker pappa ur sig,ska vi inte ha TROPIC juice, hm vad menar han med det, såklart börjar jag asgarva och springer därifrån och att komma undan pappas blickar.
Dagen i helhet var helt okej, vi gick igenom information om Litauen med Clas, efter skolan drog jag till DUD och dansade med Miryan, HAHA vi hade så kul. Jag behövde verkligen det. Vi skulle lära oss några salsa steg och jag flippade ur totalt!! Dansgruppen kom i alla fall att det skulle vara kul att uppträda och då med låten Diva med Beyonce, det skulle vara så kul :)
Just nu sitter jag och pluggar, känner att styrkan kommer tillbaka, det är bara att ge allt. Snart är det slut med skolan, det betyder inte slutet utan början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar